1. trinn
Buggelandskogen 5 4324 Sandnes
Telefon: 51336510 Send oss e-post
Redaktør: Janicke Søfteland
Lag og foreninger i bydelen
Bogafjell skolekorps
Bogafjell idrettslag
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Rutiner ved fravær på Buggeland skole

Gyldig fravær:

Ved sykdom melder foresatte samme dag i Transponder innen kl 08.00. Annet gyldig og planlagt fravær som f. eks legetime meldes også i fra om i Transponder.

Foresatte som har barn i SFO må også sende Transpondermelding til SFO.

Foresatte kan søke kontaktlærer om permisjon inntil 3 dager (bruke Transponder).

Ved permisjon utover 3 dager sendes skriftlig søknad til rektor i god tid. En må søke før en bestiller flyreiser. (Søknadsskjema finner en på hjemmesiden.) Rektor fatter vedtak og sender svar. Inntil to ukers behandlingstid må påregnes.

Ugyldig fravær:

Når eleven har vært borte fra skolen uten at det er søkt om permisjon og en ikke har fått melding om sykdom, vil ledelsen vurdere å ta kontakt via telefon eller innkalle til møte. Det er også ugyldig fravær dersom en får avslag på søknad og eleven likevel uteblir.